image_1387127781.jpg_1536x2056

Ez a csoda szponzori ajándék volt Zsolt legutóbbi futóversenyén. Előre elkészített csirke leves. Eddig rakosgattam, innen oda, meg aztán amoda is. De ma erőt vettem magamon, főztem bele tésztát és ez volt az étek. Ha éltetek sz@rt! Hát ez aztán vitte a pálmát! Megmelegítve, csészéből is isszák az itteniek, persze tészta nélkül. Én sose egyek többet levest, ha csak ilyen lesz! Nem is ettem belőle.  Az uram azt mondja, olyan mint otthon a kórházi leves. Én kétlem, mert azt meg bírom enni, ezt viszont nem....

Szerző: Greece  2013.12.15. 18:43 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azujeletkezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr35693782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása