IMG_9068.jpg

 

IMG_9071.JPG

 

IMG_9072.jpg

 

IMG_9073.jpg

Na, ebből meg mi lesz?:)

...ugyanis jövőhéten elköltözünk. Itt hagyjuk a fehér bútorokat, a hegytetőt és a 280 darab lépcsőt. Mondjuk, én abból is próbáltam a legtöbbet kihozni, mert felfelé jövet, kettesével vettem a grádicsokat. Az úgy olyan, mintha kitörést csinálnék és hát minden nő pontosan tudja, hogy a kitörés melyik testrészünkre jó. :)

Elvileg csütörtökön lesz az esemény. Nacho kölcsönadja a kocsiját. Tudjátok, imádok vezetni, főleg olyan autót, amit még nem próbáltam. Ez olyan lesz. VW California. Bár, itt annyira nem jó vezetni egyrészt, mert alföldi parasztlány vagyok és dombokat csak kiránduláskor láttam 200 km-rel odébb, másrészt pedig, a spanyolok nagyon pici helyre képesek parkolni. Gyakran látok az utcán, olyan parkoló autókat, amikor konstatálom, hogy bizony én úgy ott hagynám a kocsit, ahogy van!

Szóval a következő lakásunk olyan kerületben lesz, ahol VAN ÉLET! Ha kinézünk az ablakon, látunk embereket, boltokat és a sulim két percre van. Ami azt jelenti, hogy nem kell gyalogolnom sokat. Mer' azt nagyon útálok. Persze nem Prágában, Párizsban, Barcelonában meg ilyesmi helyeken......csak a bolt és a lakás közt, az iskola és lakás közt. Az uram viszont szeret gyalogolni mindennap, de mostmár neki buszoznia kell, mert nincs gyaloglótávolságban a munkahelye. Brigi talán kicsit közelebb lesz a sulihoz, de érdemben ez sokat nem változtat a kétbuszos kombináción.

Szerző: Greece  2014.03.22. 20:30 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azujeletkezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr885874433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása