IMG_9258.jpg

Napoztunk is!

 

IMG_9274.jpg

Állítom, hogy mind a két csaj jobban beszél spanyolul, mint én, de meg nem szólaltak volna semennyi pénzért sem, így én kértem segítséget, amikor eltévedtünk.

 

IMG_9292.jpg

Egy ilyenbe beültünk. Kb. egy évet elvett az életemből, de én akartam, úgyhogy......Annyira lelkes voltam, de amikor beléptem imbolygott össze-vissza és egyébként is nekem tériszonyom van. :)

 

IMG_9299.jpg

Barcelona kikötő.

 

IMG_9272.jpg

...és amikor megláttam ezt a buszt, akkor azért megdobbant a szivem. Odarohantam fotózkodni és a sofőr nagyon helyes volt, mert megszakította a ténykedését a csomagtartóban és arrébb vonult.

 

IMG_9336.jpg

A Montjuic hegyen...

 

IMG_9334.jpg

 

 

IMG_9332.jpg

 

 

IMG_9328.jpg

Nekem ez a hely volt a non plus ultra Barcelonában, mert láttam a tengert, a hajókat jönni-menni és a repülőket leszállni.  Megmagyarázhatatlan módon imádom a repcsiket. :)

 

IMG_9319.jpg

Ennek a képnek története van, amit sajnos nem írhatok le nektek.......mert diszkrét vagyok, de a kishölgyet nem ölelgethetném előzmények nélkül. :)

Szerző: Greece  2014.04.20. 22:44 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://azujeletkezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr66056338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vartina 2014.04.21. 10:19:02

Úristen Mónykám,hogy te mennyire nagyon jól nézel ki :O igazi nagyvilági csaj lettél :)
süti beállítások módosítása