img_9075_1396557942.jpg_346x500

Elkészült az idei első epres desszert. Bűnöztünk ma is. Kicsit mentettem a menthetőt, mert zsírmentes joghurtot kevertem a 35%-os tejszínhez. Na nem azért, mert annyira izgatnának a kalóriák, hanem csak ez volt itthon,mivel van akit izgatnak a kalóriák. :) Én hedonista vagyok kaját illetőleg, nem foglalkozom ilyesmivel. Belegondolni is félelmetes hova jutnék a rossz kis pajzsmirígyemmel és azzal, ha nem futnék!! De inkább beiktatok még egy futónapot, mint koplaljak. Soha az életben nem fogyókúráztam egy napot sem. Szerintem erre a maradék időre már ezen nem változtatok. Másfelől pedig meglepően olcsó most az eper. Sokkal olcsóbb, mint otthon, úgyhogy a fejemben már gyülekeznek az epres édességek. Szerintem a spanyolok megalomániások, mert hatalmasak a gyümölcsök de nincs is olyan sok típus, mint otthon, dehát hozott anyagból dolgozunk. Ezzel a gyümölcs-zöldség kérdéssel, már kihúztam a gyufát a tanáromnál, amikor elmondtam neki, hogy az én kis országomba sokkal több típus van egy-egy zöldségből, gyümölcsből, mint itt. Hát nem hitte el, de majd készítek én még képeket a piacon. Azt írtam már, hogy nincs is ebben a városban egy valamire való piac? Ilyet még nem láttatok! Ez nekem külön szívfájdalmam, mert piacmániás vagyok. Istenem, pedig milyen sokat álmodoztam egy jó kis latin piacról!! 

Holnap nagy nap lesz! Ha az égiek is úgy akarják, akkor este kocsmázás lesz a csoporttársaimmal. Azért mondom feltételes módba, mert úgy fest, hogy Brigi beteg lesz....Naná, hogy most!! A gyerekek tudják ezt ösztönből. Olyan evidencia ez mint, hogy a legfontosabb vizsgám előtti éjszakán hányja körbe a lakást, mert elkapott valami kórt, ami éppen azon a napon teljesedik ki nála. C'est la vie! 

Szerző: Greece  2014.04.03. 23:14 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azujeletkezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr295909458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása