IMG_9052.jpg

Az úgy volt, hogy hónapok óta nézegettem a boltban, hogy mi lehet ez, és egyáltalán, hogyan kell elkészíteni? És hát, bevonzottam, mert Zsolt nyert belőle egy komoly mennyiséget a vasárnapi futóversenyen. A neve, La Gula del norte. 

Szótár és google segítségével be tudtuk azonosítani. Elvileg angolnaivadékokról van szó (a rákot csak mi tettük hozzá). Azért írom, hogy "elvileg", mert semmi hal ízt nem véltem felfedezni benne. Az elkészítése nagyon egyszerű. Olivaolajat kell hevíteni egy serpenyőbe bele a fűszeres, megfőtt kis rákdarabkákat utána pedig azt a miamanót. Összemelegíteni és már kész is. Imádom az ilyen egyszerű és nagyszerű ételeket!

Szerintem már pontosan tudjátok, hogy ebből ki milyen megoszlásban evett...Brigi, aki ugyebár "forever sertés", hát a rákot kieszegette belőle, de a többit ránk hagyatékozta. Neki tengeri állatból már az iskolában egy hét alatt is megvan a havi adagja. Az uram, bekajált belőle, de aztán nagyon megülte a gyomrát. Én meg ....gasztrokalandor vagyok (ti mondtátok, pedig a távol-keleten bizony éhen halnék). Én most ezt eleszegetném néhány napig és van is még munició a hűtőben, de azt hiszem mehetnék világgá, ha minden este ezt tenném nekik az asztalra.

Van egy jó kis zeném és egy jó kis emlékem. A zene: Caro Emerald.Imádom. Az emlék, pedig A SZIGET, ahova legközelebb nem egy napra megyünk!                                     https://www.youtube.com/watch?v=CuKgncofDLM

Szerző: Greece  2014.03.18. 17:42 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://azujeletkezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr815867982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spanyolita 2014.03.19. 18:05:38

Csak hogy be tudj azonosítani, a magyar lány vagyok, aki itt lakik egy baszk fiúval :)
Hát szóval ez a miamanó, nagy valószínüséggel nem angolna ivadék (ami földi halandó számára kb. megfizethetetlen), de itt olyan találékonyak az élelmiszeriparban dolgozók, hogy elkészítik különféle halakból az angolna ivadéknak kinézö "la gula"-át. Nekem nagy kedvencem. Próbáld ki, hogy a felhevített olajba dobsz egy-két gerezd fokhagymát. Naggggggyon finom.

Greece 2014.03.19. 22:40:29

Kedves magyar lány, köszönöm az infót! Igen, legközelebb fokhagymás lesz. :)
süti beállítások módosítása