Ma nagyon Just do it volt megint! Futottam több, mint 6 km-t. El is áztam,közben a szél sem volt kegyes hozzám, de 20 fokban, napsütésben nem nagy kihívás futni. Lehet, hülye vagyok, de élveztem. :) A heti eredményem: 24 km. 

Renykémnek köszönöm a "just do it" zenét, amit a Facebook-on posztolt, de én az olyanhoz már öreg vagyok. Az én kedvenc futózenéim régebbiek. Például Freemasons-Uninvited, vagy Linkin Park- Breaking The Habbit.

Ma egyébként is rock délutánt tartottam a lányomnak és a barátnőjének. Ugyanis Brigi be van oltva rockzene ellen. Mutattam neki Metallicát, Nirvanat, de nem mozgatta meg. Egyszerűen útálja! Pedig Forever Metallica!!!! Jankával azon gondolkoztunk, hogy útálhatja valaki az elektromos gitár hangját!!!! Megfejthetetlen.

Egy szép napon azt még meg fogom bánni, hogy írásba adtam néhány sorral fentebb, hogy "öreg vagyok", mert a lányom hetente leöregez engem és mindig harcolok ellene. Remélem, nem olvassa a blogot! Minek is olvasná, mikor ő is itt él!?

Bemásolom a két futózenémet, ha valakinek lenne kedve futni, de nincs zenéje:)

https://www.youtube.com/watch?v=oFBWPcaMKeo 

https://www.youtube.com/watch?v=acgvRle07GI 

Szerző: Greece  2014.03.23. 23:19 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://azujeletkezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr695876041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vartina 2014.03.24. 21:12:33

Na most én ebből kisakkoztam, hogy ha nekem bejön ez a zene, akkor én még fiatal vagyok ?)

Greece 2014.03.24. 21:16:00

Így van Renykém, akinek bejön a tuctuc zene az fiatal. Az a vízválasztó. :)
süti beállítások módosítása