image_1386965266.jpg_2056x1536

Pici karácsony van nálunk is. Feldíszítettük a lakást. Na nem az egészet, mivel költözésnél sikerült a nagy kapkodásban kidobni az összes karácsonyfa díszünket, ami az évek alatt összegyűlt. ( De egy cipősdoboznyi húsvéti tojást, biztos ami biztos, kihoztunk magunkkal :) ) Tehát kicicomáztuk a nappalit és Brigi szobáját. Én készítettem szárított citrusokat, Brigi és Janka pedig mézes kalácsot. A giga tobozokat az utolsó túránk alkalmával gyüjtöttük. Jártamban-keltemben látom, hogy van olyan hispán lakás, ahol már áll a fenyőfa a szobában. Sok helyre nem lehet belesni, mert itt nincsenek alacsony magánházak, mint otthon. Az egész város szinte négyszintes viskókból áll. Nagyon drága a telek errefelé. 

Ma bandáztam Edinával, akiről már írtam nektek. Vagy két hete nem esett az eső, de mielőtt mentem azért rákezdte. A Bogaram elment karácsonyi céges buliba, úgyhogy a kiscsajommal ketten vagyunk itthon.

Szerző: Greece  2013.12.13. 21:43 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://azujeletkezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr235690151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mónika Majzik 2013.12.14. 14:13:50

Szép lett :) Elsőnek olyan kandallòsan festett, ha valami lángolòs videòt jàtszotok le benne akkor tökéletes lesz a hatàs :)

Greece 2013.12.14. 17:28:19

Jó ötlet, nekem ez eszembe se jutott. :)
süti beállítások módosítása