image_1382617982.jpg_2056x1536

Ma készítettem a képet, reggel 7.45-kor. Fél kilenckor nyit a suli, addigra nagyjából már világos van. Ő is ott van a képen, a fehér sapijában, megy a buszmegállóba. Hihetetlen, de állítólag mégis csak van óraállítás itt is, akkor egy kicsit jobb lesz. Meg a rádióban azt is hallottam, parlament elé viszik az ügyet, miszerint ők nem jó zónaidőt használnak ( én már ezt mióta várom! ). Mi ahogy idejöttünk észrevettük ezt, nekik kicsit tovább tartott. :) És milyen sokáig fog az tartani, hogy megszavazzák a módosítást! Tudjátok a hispán szlogent; Dolgozni csak lassan szépen, ahogy a csiga megy a jégen, úgy érdemes!

Most megint nagyon rámtört a magányosság érzése és a vágyódás valami más után, ami a lakáson kívül van. El is határoztam, hogy megmozgatok néhány dolgot munkaügyben. Rendben van, hogy nagyon nem tudok még jól spanyolul, de mennyi olyan munka van, amihez meg sem kell szólalni!! Ezen a gondolatan továbbmenve találtam ki, hogy keresek hoteleket ahova beviszem az önéletrajzomat, mert ott biztos van olyan meló, amihez nem kell perfekt spanyol. A  CV- vel ugyan van egy kis baj, mégpedig az, hogy nekem nincs spanyol telefonon, amit beírhatnék, de majd kitalálok erre valamit.  Az is probléma , hogy a tanáron kívül nincs olyan ismerősöm, aki nem olyan bevándorló lenne, mint én és ismerné az itteni lehetőségeket. Azért a tanártól is megkérdezem. És tőletek is. Ha van valakinek jó ötlete, hogyan indulna el az adottságaimmal melót keresni, az írjon itt vagy a jó öreg fészbukon!

Szerző: Greece  2013.10.24. 14:59 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azujeletkezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr795597320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása