Slide3_ES_2014.jpg

"No pido que todos los días sean de sol
No pido que todos los viernes sean de fiesta
Tan poco te pido que vuelvas rogando perdón.....

No puedo pedir que el invierno perdone a un rosal
No puedo pedir a los olmos que entreguen peras
No puedo pedirle lo eterno a un simple mortal".....

A vasárnapi futóversenyre nem mentem el. Ha visszafordíthanám az időt másképp tennék, de akkor gyenge voltam. Tudjátok, hogy engem nagyon nehéz kibillenteni a lelkibékémből, de aznap reggel ez összejött. Ámde, más nem hibás ezért, csakis én, mert hagytam, viszont biztos vagyok benne, hogy senki érzelmi hullámvasútja nem fog legközelebb eltéríteni az álmaimtól. Tegnap kicsit távol kerültem a másik álmomtól is, nevezetesen, hogy megtanulok spanyolul, ugyanis nagyívben elkerültem a nyelviskolát, de ma gyakorlok sokat. Este pedig futottam 6 km-t, kimentem az én tengeremhez és már sokkal jobban éreztem magam......mert az ÉLET SZÉP!



 

Szerző: Greece  2014.03.11. 09:45 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azujeletkezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr295853727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása