img_8005_1393015941.jpg_2752x1832

Mi is álmodozunk egy állatkáról, éppen ezért vásárolunk is holnap egy lottót, mert nekünk nem lakásra van szükségünk hanem egy házra. A macskákat már jól ismerjük, szétszedi az összes bútort. A kutyával pedig az a baj, hogy korán kell vinni sétálni. És mi teljes mértékben asszimilálódtunk, mert nagyon későn fekszünk és még később ébredünk. Spanyolabbak lettünk a spanyoloknál! :) Ezt egy lakásban tartott kutya nehezen viselné. 

Ma délután végre időt tudott rám szánni Drága Edinám és elmentünk teázni. :D Egy emberrel beszélgetni, aki érti a szavaidat, poénjaidat.....felbecsülhetetlen! Igaz, feláldoztam a mai futásomat a teázás oltárán, de megérte. Illetve mehettem volna utána, de nagyon fáztam mire hazaértem, meg álmos is voltam. Szóóval, gyenge voltam és győzött a lustaság. 

Szerző: Greece  2014.02.21. 22:10 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azujeletkezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr185826219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása