image_1387448119.jpg_2056x1536

Spanyol mobiltulajdonos lettem. Nem a legokosabb, de az enyém. Viszont cserébe a butaságért, csak hetente egyszer kell tölteni. :) Nem ment egyszerűen a telefon biznisz (naná, hogy nem!) de mostmár itt van és van benne SIM-kártya is. Ha visszajövünk ide, akkor már tudok munkát keresni.

Minap karácsonyi vacsorát rendezett a jó Nacho (a férjem főnöke). Ez persze nem olyan volt, mint a múlt pénteki "ereszdelahajamat" karácsonyi buli. Fehér abroszos, feleséges-férjes na és persze főnökös vacsora. Ennek azért van hírértéke, mert a múltheti karácsonyi bulira egy darab főnököt sem hívtak (és természetesen hitveseket, barátokat, barátnőket, szeretőket, gyerekeket........sem). Jó kis éttermet választott a főnök. Igazi nagytányéron kiskupac kajás. Most ez a menő. Meg is lepődtem, mikor láttam, mekkora adagokat szolgálnak fel, de előétellel, desszerttel maximálisan elég volt. Az előételről meg kell emlékeznem, mert mindhárman ugyanazt ettük és nagyon ízlett. Párolt karfiol, brokkoli, sárgarépa nyakon öntve, valami isteni finom mártással hozzá friss baguette. Hjaj! A főétellel már volt egy kis baj. Brigi ugyanis kutyaszorítóba került, mert szinte csak halételek voltak. Ilyen, olyan, amolyan. De Brigi kedvenc állata a disznó, nem a hal. Igaz, volt marha steak, de nem ajánlottuk neki. Áthidaló megoldásként kacsa szárnyat evett, viszont nem volt vele megelégedve, mert rágós volt. Azért elfogyott. Én lazacot ettem (abba nem csalatkozom alapon) az uram tőkehalat, bár neki is kedvenc állata a konektor orrú. Desszert nekem, csokikrém fagyival. Nagyon kevés volt. :( Most úgy érzem, ha hazamegyünk egy csomó sütit megeszek és somlóit, meg gesztenye pürét, mert ez nem állapot ami itt van.....meg zsíros kenyeret, meg tejfölt.....:D! Zsolték tiramisut ettek. Hát nekem az nagyon hátul van a hierarchiában. De meglehet nekik is, mert folyton az én desszertes tányéromban lebzseltek. :)

Szerző: Greece  2013.12.19. 12:06 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azujeletkezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr705699275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása