img_7577_1380532019.jpg_3088x2056

Kicsi Brigi lebetegedett. Valamit nagyon elkapott, mert vasárnap reggel óta rosszul van. Fáj a gyomra, hányt és egésznap abban bíztam, csak elrontotta a gyomrát az előző esti grillezett szardiniával, de estére már hőemelkedése is volt és szédült. Biztos nem érezheti túl jól magát, ezt két dologból is látom. Az egyik, hogy egésznap nem kapcsolta be a still fűrész hangú számítógépet, a másik pedig, hogy annyit simogattam és puszilgattam, amennyit akartam. Délután rendel az orvosunk, úgyhogy elindulunk lassan. Felvértezem magam, az összes spanyol tudásomat előkaparom. Kicsit be vagyok sz@rva, hogy nem tudom neki rendesen elmondani, hogy mi a baj. De főleg attól tartok, hogy a recepciós pultnál lévő szimpatikus embereken jutok nehezen túl. Mindegy, addig nem jövök el, amíg valaki meg nem nézi és remélem az esti hírekbe sem kerülök be, mert felkapom a vizet a nyelvi tehetetlenség, a flegmaságuk és a beteg gyerek terheinek súlya alatt.

A képen látható utcán dolgozik a Bogaram.

Szerző: Greece  2013.09.30. 11:23 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azujeletkezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr865540877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása