img_9126_1397424836.jpg_500x374

Nem akarom az otthon maradt rokonokat rémísztgetni a képpel, mert ez a kaja valóban nem úgy fest, mint egy gulyás, de nagyon finom. Brigi meg sem kóstolta, az uram odakészítette magának a "rendes" vacsorát, de aztán ő elég bátran eszegette, én meg ezzel is úgy vagyok, hogy mindennap meg tudnám enni. De egyszer engem ebből a lakásból eltanácsolnak szerintem, ha sok ilyen vacsorát készítek. :) Nagyon gyors kaja, fokhagymás olajon meg kell kicsit forgatni a rákokat és annyi. Párzási időszakban lévő pároknak kevesebb fokhagymával ajánlatos, akik meg nem csókolóznak este egyék sokkal, mert nagyon egészséges!!!

A heti futásom most elérte a maximumát 36,7 km lett. Ez úgy esett, hogy engem teljesen beszippantott (a spanyol kaják mellett) a futás is. Heti négy alkalom van betervezve, de a héten ez hatszor is összejött, mert ahogy közeledik az este, rámjön a futhatnék és már itt sem vagyok! Szóval a kedd és csütörtök az csak amolyan örömfutás. Persze a többi is az, mert abban teljesen biztos vagyok, hogy nagy futó nem lesz belőlem, mert a gyorsfutás .....hát nem az erősségem. Nagy is a kontraszt a baszk pasik és köztem, mert úgy elhúznak mellettem, hogy öröm nézni! :) Annak viszont nagyon örülök, hogy Edinának meghoztam a kedvét a futáshoz és felvette ezt a sportot a Bakancs listájára. Apropó Bakancs lista! Vélhetőleg a héten pipa kerül az én listámon szereplő egyik város neve mellé. Az uticél .......BARCELONA! De ma nem éreztem túl jól magam, mintha kerülgetne valami kórság és a férjemet szintén. Úgyhogy mindenki (hite és világlátása szerint) küldjön valami pozitívságot, nehogy betegek legyünk szerdára! Ami engem illet, félholtan is elmegyek Barcelonába, csak az élvezeti értéke úgy kevesebb lesz.

Sok boldog szülinapot kívánok az én egyik olvasómnak, aki mindig hajnalban olvassa a blogomat! Szerintem Enikőn kívül nincs élő ember, aki ezzel foglalkozna! :)

Szerző: Greece  2014.04.14. 00:24 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azujeletkezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr776026785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása