Szegedi tartózkodásunk főtámogatója Tünde barátnőm volt, aki felajánlotta, hogy töltsük náluk azt a néhány éjszakát. Az invitálásnak nagyon örültünk és boldogan elfogadtuk, mivel nagyjából minden többe került, mint ahogy eredetileg terveztük. Barátnőm később adta fejét gyermekáldásra, mint én, így fordulhat elő, hogy az én nagy gyerekeim pelenkázzák az ő legkisebb babáját. Mondom sorban a babáit: Anna a legidősebb, hat éves. Nándi januárban lesz négy. A pici Izabella, pedig ma született bárány. November végén jött világra. Jól is van ez így, mert nagyon imádjuk a gyerekeket és legalább mindig van pici baba a "környezetünkben". 

Szerveztünk egy kisebb összejövetelt az utolsó napra, ahol ott voltak régi közös barátaink is és Kati barátnőmék, akik a szomszédban laktak és aki előtt titok volt a találka szervezés. Izgultam is, hogy meglátja a hatalmas E betűvel ellátott kölcsönautót és akkor jön a lebukás, de neki ugyan eszében nem volt a kocsik rendszámát nézegetni! :) 

Nagyon szeretek fotózni és már tapasztaltam, hogy hajlamos vagyok eseményeket a keresőn át nézni, így most odafigyeltem magamra és próbáltam mellőzni a gépet. Ez annyira jól sikerült, hogy gyakorlatilag a tíz vagy húsz éve nem látott régi társakról sem készült egy fotó sem. Egy nagy eseményre koncentrálódott a fotózkodás.....amikor Izabella alatt pelenkát cserélt a fiam, a lányom, a Dóri és még számtalan asszisztens...Megizzadt Alex, azt mondhatom! A legjobb az volt, hogy mire majdnem teljesen visszacsomagolta Izabellát a ruhájába, akkor vettük észre, hogy a harisnya lemaradt a manóról. Akkor újra öltöztetés következett. A babánál is elszakadt a cérna...:)

Szerző: Greece  2014.01.10. 16:50 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azujeletkezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr325751182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása