Általában képben vagyok az otthoni időjárással kapcsolatban (is), de mostanában nem néztem, milyen idő van! Remélem hozzátok is elér ez a szeptemberi nyár. Huszonnyolc fok van délutánonként és azt itt igen jónak lehet elkönyvelni. Szerelmem Berlinben konferenciázott (vagymi'csinált :) ), gyorsan kihasználtuk az időt és lementünk fotózni.....mert ha unatkozunk, akkor fotózunk! Az a nagy szerencse, hogy Brigi egy jó fozózásra mindig kapható, mert ha Ali lenne itt velem, akkor bizony csak a fákat meg a házakat fényképezhetném! Arra leszek kíváncsi, hogy lesz-e itt olyan szép az ősz, mint otthon? Azok a gyönyörű fák!!! Majd azt is lencsevégre kapom nektek.

Berlinben nem volt ilyen jó idő és Zsolt meglehetősen betegesen jött haza. Főleg, mert rábeszéltem ne vigyen kabátot, mivel ki akarom mosni. :) Valamiért nem szeretem a szárítógépet és ebben a jó időben hamar megszárad az erkélyen. Egyszerű vidéki lány vagyok én, ahol a ruhát az udvaron volt szokás szárítani, nem pedig egy gépben, ami annyi energiát elhasznál, amennyivel egy  elefántot is arrébb lehet húzni. Persze, lehet rá kell majd fanyalodnunk, mivel itt nem sok ideig kapcsolják be a radiátorokat és úgy nem fog télen száradni a ruha.

Szerző: Greece  2013.09.26. 13:34 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azujeletkezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr535534591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása