img_7023_1376833064.jpg_2056x3088

Most Zsoltikámnak volt szülinapja. A torta kábé egésznap készült, bár jól bevált receptem van rá, de ez most nehéz szülés volt. Kamu túrótorta lenne, bár szebb nevén igazi joghurt torta. (túró hiányában). Árulnak valami túróhoz hasonló sajtot, de mégsem olyan. Tehát az is van benne és a jolly joker görög joghurt. A zselatin kevés volt bele, így nem volt más választás, mint délután zselatinért menni.....le a hegyről......Még jó, hogy rutinos vagyok és nem öntöttem rá a masszát a kisült tészta alapra, mint otthon tettem volna (és legközelebb másnap reggel nézek rá) . Benne maradt a tálba és ott figyeltem a halmazállapotát. Nagynehezen megszilárdult a joghurtos öntet, gyümölcs rá. Aztán a második nekifutásra sikerült elkészíteni a záró réteget. Vertem fel mellé tejszínt habnak. Az is csak második nekifutásra sikerült, mert az elsőbe cukrot tettem, és egy pillanat alatt kicsapódott a tejzsír. :(

Szerző: Greece  2013.08.18. 15:53 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azujeletkezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr105465902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása