img_1000_1373875350.jpg_600x372

A pénteki találkát jól sikerültnek lehetne elkönyvelni, de történt egy kis malőr. Mielőtt elébe mennék a történetnek, megint el kell mondanom, hogy nagyon kedves, szimpatikus emberek a spanyolok!!! Zsolt főnöke is nagyon barátságos , de ha az én uramra azt szoktam mondani, hogy "másik bolygón él", akkor az a pasi, pedig egy másik Naprendszerben. Volt mindenféle náció a vacsorán, francia, német, spanyol és persze magyarok. Jómagam a spanyol-angol tudásommal "érvényesültem" itt is. :) Mivel a medúza támadás jele jól látható helyen volt, (és a héten már meg kellett említeni néhányszor, hogy mi is az a karomon), így ez megint téma volt és nagyjából el tudtam mondani mi történt. Nem tartozik szorosan a mai mondandómhoz de azóta , szinte mindennap lent voltunk a parton és feltünt, hogy Mich Bjúkenennek van egy medúza támadásra figyelmeztető zászlója, és ha olyan napok vannak, akkor az bizony, fel van húzva. :(

Szóval a vacsora spanyol kaja természetesen, de még mindig nem az ominózus Pintxo.....hmm. :) Tintahal karikát ettünk rántva, tonhalas- és valamilyen másik halas szendvicset és krokettet. Azt is el kell, hogy mondjam, a spanyolok nem úgy esznek , mint mi, hogy mindenki saját tányérjába kéri és kapja a vacsorát, hanem közös tányérokon vannak, minden el van darabolva előre ( persze a tintahal már nem) és abból szedegeti mindenki amit szeretne. Nekünk a tintahal volt a legízletesebb, ha egyszer lesz elég elhatározás bennem, azt itthon is megcsinálom. Az elég elhatározásra pedig azért van szükség, mert a tintahal, nem ám ilyen szép karikásan születik.

Tehát új emberként az asztaltársaságnál fogalmam nem volt, hogy ki kivel van és melyik gyerkőc kihez tartozik. Ilyenkor ugye fejben összerakja az ember a férfiakat és nőket, akiket összeillőnek gondol. Én is eképpen tettem, összepárosítottam Zsolt főnökét, persze nem a feleségével. :) Már megszokva azt, hogy mi itt bármiről beszélhetünk és bármit, mert úgy sem értik, konstatáltam, hogy a főnök felesége bizony az a hölgy aki az asztal végén ücsörög és háát tudjátok......a magyar nők szépek, ő pedig nagyon nem volt az (pedig német). De  döbbenetesen nem. :( És én a meglepődésemet nem tudtam szó nélkül hagyni! Szépen, azért nem túl hangosan az uramnak mondtam, hogy a feleség barátnője szerintem jobban illene  a főnökéhez (aki egyébként francia). Ugyanezt a hölgyet Brigi a német mérnökkel családosította össze. :) Sajnos csak olyan egy-két óra múlva deült, ki (számomra), hogy a francia hölgynek magyar férje van, ennél fogva szinte tökéletesen beszél magyarul. :(((((

Egyébként az est végére rájöttem, ami amúgy is tudott dolog, hogy az Isten az egyik kezével elvesz a másikkal pedig ad, mert a főnök felesége ha külsőre nem is tökéletes, de nagyon kedves nő. Tanúlságos kis este volt!

A vacsora jól sikerült, de lehet ide többet engem nem hívnak!

Drága Ildikó! Ne haragudj, hogy Zsolt még nem írt még vissza, de nálunk én vagyok a PR manager, úgyhogy nekem írj, ha kérdésed van ( és nem akarsz egy csomót várni)! Sok puszi! :)

Szerző: Greece  2013.07.15. 10:56 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://azujeletkezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr335405231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A cserkész 2013.07.16. 19:57:05

Semmi baj! :-)
Várok én türelmesen! Csak őt láttam itt fenn, azért bátorkodtam letámadni :-)
A tintahal-vacsoráért irigy vagyok!!! Ha olvassa Angéla, akkor ő is! Mi nagyon szeretjük, ne félj tőle, az elkészítése sem lesz Neked gond! Ha csak fokhagymásan sütögetsz belőle olajon, úgy is nagyon finom!
Tudod mi a gondom? Egyszerűen úgy érzem, nyaraltok, és majd csak jöttök haza, és mesélsz nekem legalább is itt a levéltárban :-)
Nem tudom, miért érzem így, de így érzem :-)
Persze tudom, hogy nem nyaraltok :-)
Ha átszaladok a kisboltba, gondolok Rátok!
puszi!!!!!!

A cserkész 2013.07.16. 19:59:07

Hogy lettem én cserkész????? Hol vesztettem el magam?????

Greece 2013.07.17. 10:07:00

A cserkész? Ezt meg, hogy sikerült? :)))))) Mivel végre nyár lett, nekem is olyan nyaralós érzésem van, de sajnos a levéltárba mostanába nem megyek.
Puszi Nektek!
süti beállítások módosítása