hastaluego_1398100222.jpg_1600x1072

Kedveseim! Ma búcsút veszünk ettől az oldaltól egy másikon folytatom az írást. Már régóta fontolgatom a lépést és tegnap ez meg is ért, ugyanis rendszeresen eltünnek a régebbi bejegyzésekből a fotók és vannak köztetek olyanok, akik nem tudják mindennap rendszeresen olvasni, így amikor géphez kerülnek, akkor már se híre se hamva a képeknek. Már néhányszor megírtam az adminoknak, de érdemi válasz és segítség nem érkezett az üggyel kapcsolatban. A másik ami nem tetszik, hogy vannak olyan bejegyzések (legutóbb a Barcelona) aminek az egekben van az olvasottsága, mert gondolom valami algoritmus alapján kikerült a főoldalra és olvasta (eddig) 1105 ember.  A gonolatától is kiver a víz, hogy 1000 idegen olvasgatja az életemet, mert talán, ha 30-nak adtam oda az oldal címét. Szerencsére van másik blogos oldal, így nem esünk kétségbe. A régi bejegyzéseket átvinni nem tudom azok itt megtalálhatóak, de Barcelonától kezdve mostmár az új oldalon olvashatjátok a posztokat. 

Címe: azujeletkezdete2.blogspot.com.es

Ha már a blogról esik szó fel szeretném hívni a Tisztelt Blogolvasók figyelmét arra, hogy eléggé egyoldalúnak vélem ezt a kapcsolattartást. Ugyanis ti érdeklődtök az életem felöl, elolvassátok a bejegyzéseket (amit nagyon köszönök), de valahogy az csak keveseknek jut az eszébe, hogy bármi életjelet küldjön magáról! Tudom-tudom, mással nem történik semmi különös, csak elmegy a boltba... Azt is tudom, hogy én itt időmilliomos vagyok és ti pedig nem vagytok azok....dehát azért engem is érdekelne, hogy ti, hogy vagytok! Tehát Kedveseim, én is várom az életjeleket rólatok, tőletek! :) Akinek nem inge.....:D

Bemásolom a linket is, ha így könnyebb: http://azujeletkezdete2.blogspot.com.es

Hasta pronto amigos! :)

Szerző: Greece  2014.04.21. 19:43 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azujeletkezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr286066873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása