IMG_9102.jpg

Tegnap készítettem Somlóit, mert az én Zsoltom azt mondta ne vegyek ajándékot, jó lesz neki ha elviszem vacsorázni.....az otthonunkba. Vacsora első fele csak lightos volt, mert az ünnepelt mostanában nagyon óvja az alkatát és nem szeret este sokat enni. Azt kell, hogy mondjam figyel is a súlyára, bár ő is nagyon szeret enni, de lemozogja. Amikor megismerkedtünk elmondtam neki, hogy velem azért érdemes vigyázni, mert ő a 4-es számú férfi az életemben, és az előző 3 mind meghízott mellettem, mert nagyon szeretek főzni. :) Szóóval: Tejszínes-sonkás csirkemell volt, szigorúan salátával és a képen látható Somlói. Amiből kimaradt a rumaroma, mert nem találtam a boltban, de így is megfelelt. 

Az uram három dolgot szeret szenvedélyesen az életben: az iPad-jét, a mobilját és a tejszínhabot. Mivel az első kettő már van neki, így kapott a Somlói mellé egy kis plusz tejszínhabot! :)

 

IMG_9105.jpg

 

Brigi 1,5 nap iskola után megint itthon kötött ki, mert még betegebb lett, mint volt múlt pénteken. Tegnap bandukoltunk az orvostól haza. Mindketten nézünk ki a fejünkből, egy iskola mellett sétáltunk el ahol az udvaron játszottak a gyerekek. Kb. olyasmi idősek, mint ő. Emlékszem, hogy néztem őket, mert sokáig azt hittem a gyerkőcök tanár nélkül vannak kint, de később láttam csak meg, hogy a tanár ott áll....tőlem és a kerítéstől nem is messze. De a lényeg nem ez, hanem Brigi megszólal, hogy ott a kerítésnél egyedül "telefonozik" (ez az ige valóban létezik?) egy néger kislány és senki nem beszélt, nem játszott vele. Azt mondja, biztosan azért, mert ő "más" és hozzátette, hogy az ő iskolájában ez nem fordulhatna elő. Én meg csak magamban tettem hozzá, ha előfordulna a te iskoládban, akkor te már nem járnál oda! Mondanám, hogy ez egyedi példa, de egy másik iskola mellett pedig én jártam el rendszeresen a TH-ból. Mindig akkor volt szünet, amikor baktattam spanyolórára és sorozatosan ugyanazt a kínai kislányt láttam egyedül álldogálni a kerítésnél...Vajon létezhet, hogy csak a járókelőknek tünnek fel a kerítésnél álldogáló magányos és véletlenül "más" gyerekek?! :(

Szerző: Greece  2014.04.10. 11:18 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azujeletkezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr406006564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása