image_1387129401.jpg_1536x2056

Lefotóztam a hátulját is, hogy lássátok, milyen sok fajtát gyártanak még. És ez csak egy gyártó. Voltam már olyan boltban, ahol ilyenből egy egész sornyi van. Be is tévedtünk, mert azt hittük először, hogy megtaláltuk az üdítőket. Mikor idejöttünk beszélgettem egy spanyollal és mondtam neki, hogy nekünk nagyon hiányoznak a magyar levesek és a petrezselyemgyökér. Azt kérdezte, mi otthon sok levest eszünk? Mondtam, igen. Ekkor megkérdezte, hogy mi mindig veszünk a boltban sok-sok üveg levest? Válaszom, hogy nem, mert mi megfőzzük a saját konyhánkban. :) Tágra nyílt szemekkel nézett. :)

Szerző: Greece  2013.12.15. 18:53 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azujeletkezdete.blog.hu/api/trackback/id/tr445693821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása